Rehberlik Eğitimi

MOSB ANAOKULU PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK Okul öncesi dönem çocukların gelişiminin en hızlı olduğu dönemlerden biridir. Bu dönemde verilen eğitim ilerleyen yıllar için çocuğa hazırbulunuşluk kazandırarak temelini oluşturacağından özel bir öneme sahiptir. Rehberlik hizmetleri bu dönemde çocukların anne-babadan bağımsızlaşması, okula uyum sağlaması, sosyal rolleri öğrenmesi, potansiyelini ortaya koyması, bilişsel, sosyal ve fiziksel alanlardaki becerilerini kazanması […]

Dans Eğitimi

DANS EĞİTİMİ Dans etmek, çocuğun kendini ifade etmesinin alternatif bir yoludur. Dans türü ne olursa olsun, dans etmek çocuğun öz güvenini, duygusal gelişimini ve fiziksel gelişimini destekler. Çocuklar dans dersleri içerisinde belirli duruşları ve hareketleri öğrenir bu sayede bedenlerini daha iyi tanırlar. Kendi bedenleri ile daha yakın olan bu çocukların öz güvenleri, benlik saygıları da daha yüksek olur. Dans dersine devam eden çocukların beden algılarının daha olumlu olduğu, […]

Jimnastik Eğitimi

Jimnastik, çocukların boylarına göre kilo ve vücut kas kitlesini dengeler. Estetik bir görüntü oluşturur. Çocukların motor, psikososyal ve duygusal gelişimlerini destekler. Sosyal ve dışa dönük bireyler olarak yetişmesine yardımcı olur. Duruş bozukluklarını düzenler. Denge sorunu yaşanan çocuklarda olumlu etki sağlar. Yaşıtları arasında daha aktif ve girişken olmasına yardımcı olur. Sorumluluk almasına fırsat tanır.

Robotik Kodlama Eğitimi

Kodlama Atölyesi Çalışmaları Çocuklarımızın bilişimsel ve algoritmik düşünme becerileri geliştirmelerini, bilgi ve iletişim teknolojilerinin aktif birer kullanıcısı olmalarını, bilişimsel araçların (örneğin yazılım) yazarı olmalarını, fikir üretebilen ve fikirlerini teknoloji kullanarak hayata geçirebilen, üretken bireyler olarak yetişmelerini hedefleyen bir uygulamadır. Öğrenmeyi sevdirir. Sorgulamayı ve problem çözmeyi öğretir. Bir fikir oluşturup, onu gerçeğe dönüştürürken, soyut – somut […]

Satranç Eğitimi

–  Zihni ve Hayal Kurma Gücünü Geliştirir: Çocuk oyun boyunca etkin bir düşünme pratiği içindedir. Hamle düşünür, oyun -kurgular, nasıl yanıt alacağını hesaplar ve bu canlı süreci oyun sırasında hep yaşar. Dikkati Geliştirir. – Öngörüyü Geliştirir: Geleceğe dönük, eylemleri ile oluşacak sonuçları hesap etmek durumundadır” Eğer bu taşı oynarsam, yeni durumun bana yararı ve zararı […]

Orff-Müzik Eğitimi

Orff ülkemizde son on yılda, çocukların ruhsal ve bedensel gelişimleri için faydalı bir sosyal aktivite haline gelmiş ve giderek yaygınlaşmaktadır. Anaokulunda 3-6 yaş grubu çocuklarda orff eğitimi verilmeye başlanıyor. İçinde müzik ve ritim olduğu için artık huzur evlerinde de yaygınlaştırılmaya çalışılıyor. Sosyal ve dışa dönük bireyler olarak yetişmesine yardımcı olur. Yaşıtları arasında daha aktif ve […]

İngilizce Eğitimi

Okulumuzda İngilizce dil eğitimindeki temel amaç İngilizcenin “yabancı dil” değil de “ikinci dil” olmasıdır. Uyguladığımız programda ilkokul öncesi hazırlık sınıfları olmak üzere haftanın her günü yaş gruplarının dikkat süreleri dikkate alınarak İngilizce dil eğitimi verilmektedir. İkinci bir dili sevmek adına 3-4 yaş gruplarında; oyun, müzik, hikaye, günlük diyaloglar, masa oyunları, sayı ve renkleri tanıma, aylık […]