Yönetim Sistemleri Politikası

advanced divider

Özel Manisa Organize Sanayi Bölgesi Anaokulu olarak,

okul öncesi eğitim alanında “Çocuklar sevgi ile büyüyecekler” ilkesi ile yola çıktığımız anaokulumuzda yürüttüğümüz tüm süreçlerin güncel mevzuata uyumlu, veli ve öğrencilerine değer katan, sorumluluk sahibi bireyler yetiştirmeyi amaçlayan, iş birliği ve şeffaflık ilkesi yönetim tarzıyla gerçekleştiriyoruz.

Sürekli gelişmeyi temel alan bir entegre yönetim sistemi dahilinde ve gerekli kaynakları temin ederek faaliyetlerimizi gerçekleştireceğimizi taahhüt ederiz.

Kalite

ISO 9001:2015

İş Sağlığı ve
Güvenliği

ISO 45001:2018

Müşteri Memnuniyeti

ISO 10002:2018

Kalite

ISO 9001:2015

Etkin bir kurum içi iletişimin sağlanması

Müşteri odaklı çalışmanın organizasyonun tümüne yaygınlaştırılması

Mükemmel iş süreçlerine ulaşabilmek için iç ve dış tarafların katılımının sağlanması

Tüm iş süreçlerinin, etkin bir risk yönetimi ile düşük risk seviyelerine sahip olmasının sağlanması

Etkin bir ölçme/değerlendirme metodu yardımıyla tüm süreçlerin mükemmel hale getirilmesi amacıyla iyileştirilmesi

İş Sağlığı ve Güvenliği

ISO 45001:2018

Tüm çalışanların, paydaşların ve ziyaretçilerin sağlığının korunması ve yaralanmaların önlenmesi için güvenli ve sağlıklı çalışma koşullarının sağlanması

İş Sağlığı ve Güvenliği konularında çalışanların farkındalığının artırılması ve katılımının sağlanması

Güvenliğin bir kurum kültürü olarak yaygınlaşmasının ve özümsenmesinin sağlanması

ISG hedeflerinin belirlenmesi için çerçeve sağlanması

Tüm hizmet alanlarında tehlikelerin ortadan kaldırmayı, risklerin en aza indirilmesi için halihazırda uygulanan ve de yeni planlanan süreçler için risk ve fırsat değerlendirmesi yapılması

Yasal ve diğer şartların yerine getirilmesinin sağlanması

ISG Yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesi

Güvenli ve sağlıklı çalışma koşullarının sağlanmasına yönelik, uygun kaynakların kullanılmasını sağlayarak İSG alanındaki amaç ve hedeflerin yerine getirilmesini sağlanması

Müşteri Memnuniyeti

ISO 10002:2018

Müşterilerden gelen geri bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğinin belirlenmesi

Müşteri şikâyetleri konusunda çalışanların bilinç ve dikkatlerinin geliştirilmesi

Müşteri memnuniyeti sağlanması

Şikâyetlerin tekrarını engelleyerek çözüm olanakları sunulması

Müşteri şikayetlerini gizlilik prensibi dahilinde en kısa sürede değerlendirmesi , çözmesi, geri bildirim yapılması

Her şikayeti çözümleyerek müşteri memnuniyetini sağlaması ve sürdürülmesi

Müşteri şikayetlerinin çözümlenmesindeki tüm prensiplerin personelimizce benimsenmesinin sağlaması

Müşterilerimizin bize ulaşabilecekleri iletişim yolu sağlanması

Doğru, sağlıklı, hızlı ve güvenilir hizmet anlayışı sürdürülebilir kılınması

Çalışanlarının ve müşterilerinin katılımı ve memnuniyetinin sağlanması

Sürekli gelişmeyi, yeni hedeflerin belirlenmesini, yasal ve diğer şartların yerine getirilmesini ve gözden geçirme süreçlerinin devamlılığı ile sağlanması

Hizmet alanında müşteri talep ve beklentilerinin iyi anlaşılmayı ve karşılanması için Entegre Yönetim Sistemleri şartlarına ve yürürlükte bulunan ilgili tüm kanun ve yönetmeliklere uymayı, uygunluğunun takip edilmesi